עבירות הימורים

בתקופה האחרונה ניתן לקרוא על אנשים המעורבים בעבירות הימורים. המערכת המשפטית רואה בחומרה אנשים המשתתפים במשחקים לא חוקיים ונוקטת נגדם אמצעי ענישה. עבירות הימורים מוגדרות כמשחקים בהם אנשים יכולים לזכות בסכומי כסף לפי תוצאות משחק, כאשר התוצאות לא תלויות בהבנה אלא בגורל.

היחס לעבירות הימורים בישראל

היחס להימורים בישראל אינו חד משמעי. מצד אחד, ניתן לראות מסגרות המעודדות הימורים. מצד שני, לפי החוק אוסר על הימורים. לפיכך, המערכת המשפטית רואה בחומרה אנשים המשתתפים בהימורים או מארגנים הימורים והם צפויים לעמוד לדין.

החוק אינו מבדיל בין המקומות בהם נערכים המשחקים, בין אם מדובר באינטרנט או בין אם מדובר במקום ציבורי. בתי המשפט בוחרים להרתיע את הציבור באמצעות הטלת עונשים על אנשים המעורבים בהימורים ולכן מתנהלת נגדם אכיפה מוגברת. לפי חוק העונשין, דינו של אדם המשחק משחק אסור עשוי להיות קנס כספי או שנת מאסר,
ואילו עבור אדם המארגן הימורים העונש עשוי להגיע לעד ל-3 שנות מאסר.

יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם הראיות לא נכונות,ולכן יש חשיבות רבה להיוועץ עם עורך דין פלילי. ביכולתו של עורך דין פלילי בעל ניסיון למצוא פריצות בחוק כך שיתאימו לצרכים שלכם.

במידה ואתם חשודים במעורבות בהימורים, משרדנו מתמחה במתן ייצוג לחשודים בעבירות הימורים והגרלות, וכן הימורים בלתי חוקיים באינטרנט. משרדנו מעניק ללקוחותיו ובני המשפחה ליווי צמוד מראשית ההליכים ועד סיומם.

משרד עורכי דין גולני-איזנברג

משרד עורכי דין גולני איזנברג הוקם בשנת 1990 ע"י עו"ד מרקו איזנברג ועו"ד משה גולני. בשנת 2014 הצטרף למשרד כשותף עורך דין אביתר גולני.

המשרד מתמחה בתחום דיני התעבורה, הדין הפלילי, דיני הביטוח והנזיקין. מאחורי המשרד ייצוג בתיקי תעבורה רבים- עברות מהירות מופרזת, עברות שכרות, תאונות קטלניות וכדומה.

בתחום הפלילי ייצג המשרד בפרשיות רבות דוגמת פרשת חלוק לבן. בחום האזרחי מייצג המשרד את חברת הביטוח הראל, אישי ישיר, ביטוח חקלאי והכשרת הישוב.

למידע נוסף

עורך דין מרקו אייזנברג
עורך דין משה גולני
עורך דין אביתר גולני

מהישגי המשרד בתחום פלילי

פסק דין שוד בנסיבות מחמירות – גרימת מוות עבודות שירות בלבד

הנאשם בתיק זה הואשם בשלושה אישומים של שוד בנסיבות מחמירות ושלושה אישומים על קשירת קשר לביצוע עבירה.

משפט פלילי אי הרשעה אחרי ניהול הוכחות

בתיק זה הואשם הלקוח עפ"י כתב האישום כי תקף נהג גרר של העיריה, כאשר זה בא לגרור רכבו.

זיכוי משפט פלילי

בתיק זה הואשם הלקוח עפ"י כתב האישום כי תקף נהג גרר של העיריה, כאשר זה בא לגרור רכבו. הלקוח טען …